Utsvulten och uttråkad

Har nu varit på jobbet i 2,5 timmar och det går så långsamt, det händer verkligen ingenting. Inget skoj att bara sitta bort sin tid på det här sättet. Jobbar inom kundservice för ett skapligt stort bolag men det ringer verkligen ingenting. Har i alla fall haft tur med de kunder jag faktiskt hanterat idag, de har varit snälla och goa. Ofta undrar man hur vissa människor har blivit så elaka, blev de slagna eller mobbade som barn? Ok att det ofta är en massa strul men det hjälper ju inte att gapa åt den som försöker hjälpa dig, snarare tvärtom då vill man ju inte hjälpa alls, man gör verkligen bara det man behöver och inte det där lilla extra som man annars kan lägga till.

1,5 timme till lunch och jag håller på att avlida redan. Tror det har med min träning att göra, har redan tryckt i mig två frukostar innan jobbet och ett par äpplen här på jobbet. Ska gå och kolla om det finns mer god frukt tror jag, eller en macka skulle vara supergott. :)

SKIT, det fanns inga mackor så jag får sitta här och knapra på mina salta kex istället. Frukten lockade inte heller.  *tyna bort*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0