Borås baby

Sitter nu i Borås, har tyvärr inte så mycket att göra just nu, känns lite trist. Hade hoppats på att det skulle vara fullt upp.. (ni som känner mig vet att jag trivs bäst då) Men när jag väl får något att göra går det jättebra så jag antar att jag får vara lite nöjd ändå :p

Det gick jättebra att köra ner och det var inte ens svårt att hitta hit som jag trodde det skulle vara. Hade målat upp skräckscenarier där jag kör så fel att jag blir helt vilse.
Människorna här är trevliga och det råder en annan stämning än "hemma" mycket trivsamt måste jag säga :)

Igår var jag ut med ett gäng, vi åt en god middag och drack en öl eller två. Jag gjorde det smarta valet att dra mig tillbaka till hotellet strax efter 12. De andra hade enligt utsago stannat kvar till efter 2 och ni kan ju gissa vem som är fräschast idag ;) Kan även tillägga att jag var den som drack minst :) Vi hade iaf jätteskoj och de som inte följde med ångrar det nu :)

Ikväll vet jag intevad jag ska hitta på...troligtvis blir det bara att ta det lugnt på hotellet, men vi ifår se :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hallå tjejen! Sorry att jag varit så off på sista tiden. Är så jävla mycket på jobbet så jag vill kräkas. Ingen struktur på nått heller just nu. En säger en sak och en annan en tredje etc.. Låter som du har det kanon i Borås. Vad är det man kört igång med där nere?

2007-08-30 @ 16:29:16
URL: http://justbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0