A great day

Gårdagen bestod av mat, shopping och bra sällskap, det kan inte bli så mycket bättre än så... :)

Jag mämtade upp Veronica på hennes jobb och vi åkte in till Eskilstuna och åt en god lunch. Sen började allvaret, vi sprang runt i en massa affärer och fyndade :) Jag hittade bl a ett par skor för 125:- (mega-fynd) och en kortärmad kofta för 89,50 :) Så skoj att handla billigt. Veronica hittade också en massa snygg och jag tror hon är lika nöjd som jag är :) Efter turen på stan var vi rätt slut så vi åkte hem till henne och jag fick en kopp kaffe, vi satt där och pratade med hennes sambo. Framåt nio drog vi ner på stan igen och åt en kanongod grillbuffé :) Lite jobbigt att jag inte fick betala för min mat men jag får bjuda hem dem och laga lite mat :) kan ju vara roligt om de, jag och pojkvännen äter middag ihop nån gång :)

Så det jag vill säga är TACK till er båda, jag hade en kanondag :) *krama på*

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hehe ja lägenheten var ju inte direkt vacker innan. Kanske inte vackraste nu heller men iaf på vägatt bli vackrare. =)) Hehe, Robert sa att jag fick leka med dig bäst jag ville! Han tyckte inte alls att du pratade för mycket däremot tyckte han att han själv var i tystaste laget för han var trött som en gnu.

2007-07-30 @ 16:23:35
URL: http://justbe.blogg.se
Postat av: Emma

Hej bruden, torsdag blir jättebra, ska tvätta på onsdag :( Vi hörs ikväll! Kram på dig

2007-07-31 @ 08:26:35
URL: http://gymtjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0