Barn på nytt

Var i Stockholm igår för att hälsa på Ellen. Vi började med att svira runt på stan, tittade i en massa inredningsbutiker :) Sen tog vi bussen till Djurgården och in på Gröna Lund. Jessica blir då som ett barn och vill åka allt på en gång :D stackars Ellen hade det nog inte lätt. Karuseller är bland det roligaste jag vet, kan åka hur mycket som helst när tillfälle ges. Vi åkte sen in till stan och jag köpte en väska jag spanat in tidigare under dagen, den är av lite större modell och jag är kanonnöjd.
Hemresan var inte lika skoj som resten av dagen, när konduktören kommer och ser att jag ska till Köping säger hon bara "men det här tåget går ju inte till Köping, det stannar i Västerås." Men ååååhhhh, bara att ringa mor och far så de får hämta mig. (gick inget till Köping på bra länge) Bra jobbat SJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0