Bio igen

Var på bio ikväll, såg en skapligt bra film, Hostel II Den var nästan lika "splattig" som den första men man kan väl inte vänta sig annat av en Tarantinofilm.

Har svårt att varva ner så jag tänkte att bloggning och msn-prat kanske hjälper. Man kan ju hoppas...

6 dagar kvar till semester *längta* ska bli så skönt. men först är det helg och det ryktas om en inflyttningsfest, dock är jag inte säker på om den är imorgon eller på lördag. Jag håller mina tummar för lördagen, kommer vara helt slut imorgon misstänker jag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet inte vad jag skulle göra utan dig vännen. Tack för att du finns där för mig. Älskar dig!

2007-07-06 @ 06:57:01
URL: http://gymtjej.blogg.se
Postat av: Per

Det är på lördag. Har suttit o softat i en stuga, nånstans utanför askersund. Åker om 1 timme. Städa o sånt sen... Kram

2007-07-06 @ 14:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0