Sammanfattning på dagar som gått

Emma kom över i fredags, vi grillade, drack vin, tjejsnackade och hamnade sedan på krogen tillsammans med Per the man.Vi hade tokskoj hela kvällen men vid 01.30 var jag trött och ville bara hem.

Lördagen var lugn, avslutades med en middag i västerås tillsammans med pojkvännen. :) det var mysigt.

Igår grillade jag och kärleken, trodde aldrig kycklingen skulle bli klar pga blåsten, men kom på att man ju kunde lägga ett lock över och vips så var det klart :)

Idag har jag bara lodat runt, varit på stan, solat på balkongen osv.

Inatt bär det iväg söderut,  vi drar iväg på semester :) det ska bli så skönt. :)

Kommentarer
Postat av: Per

Meeeh mina 2 bästisar!!!
*sakna redan*

2007-07-17 @ 08:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0