Vingåker is(not)theshit

Ellen kom över till mig idag och efter lite spagetti och köttfärssås gav vi oss av till Vingåker Factory outlet. Jag må bli lynchad nu men jag tyckte inte det var så mycket att hänga i julgranen. Fanns inte mycket (billigt) alls. Jag hade fått en fantasibild om att det skulle vara tokbilligt men tji fick jag. Provade lite kläder men inget satt som det skulle, mycket märkligt...men men nya tag imorgon på Tuna Park (antar att det blir där) med Veronica så hppas på bättre lycka då :) Vem vet, vi kanske hittar en massa på rea och spar en massa pengar :p


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hittade du inget? Och jag som tycker de brukar ha massa snygga jeans. Dock är det jäkligt rörigt där så man kan behöva gå ett eller två varv då de inte är så pass bra på att skylta med det som är nått att ha. Tuna Park som citty kvittar för mig. Vilket som kommer bli toppen! O andra sidan kan jag lovat att jag inte kommer hitta ett skit just för att jag har pengar just nu. ;)

2007-07-26 @ 19:52:15
URL: http://justbe.blogg.se
Postat av: Veronica

Skrev jag att att Calle tydligen skall till eskilstuna idag också och shoppa?!? Skrev att han kunde höra av sig om han ville sällskapa med oss eller ta en fika på stan eller hemma hos mig efter shoppingrundan. Hur komiskt är det inte att båda favvisarna skall komma samma dag! ;) Happy happy!

2007-07-27 @ 08:00:36
URL: http://justbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0