Att så lite kan göra så mycket

Var ute med en kompis i fredags, vi hamnade på hantis där det var helt dött, men vi hade kul ändå, alltid skoj att skratta på andras bekostnad juh. :) Det var en lugn kväll, tog bara några öl och skrattade hur mycket som helst. Vi gick och åt pizza innan klockan var ett och jag kom hem innan två.

När jag vaknade igår morse så kändes det inte lika bra, hade huvudvärk i massor :( sov hela dagen, kvicknade till strax innan sju på kvällen.

Jag fixade till mig och åkte för att hämta pojkvännen, vi skulle äta lite god mat :) Middagen var både trevlig och god. Efter att ha hyrt en film åkte vi hem till honom och bara myste. Helt klart en kväll i mitt tycke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0