En helg helt enkelt

Jobbfesten var sådär, för lite drag för min smak men maten var god och vinet gick ner det också :) Vi stannade inte alls länge utan drog in mot stan och lite "mellanfest" hos en arbetskamrat. Efter det bar det iväg mot öltältet där det var skapligt mycket folk men jag var kanske lite för nykter för det. Tröttnade rätt snart på att det var så mycket folk men var gad över gott sällskap. :) Pratade med lite kompisar och arbetskamrater och höll på att få slag när jag såg min (enligt mig) minderårige kusin. Kom dock på senare att han faktiskt är nitton och kände mig som en tant. *urk* I det stora hela var det ändå en bra kväll som slutade i en mycket god natts sömn.

Söndagen gick i lugnets tecken, några filmer och lite promenad :) så härligt så!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Känns så där smått jobbigt när man ser syskon/släkt etc etc växa upp från pytteliten till stor. Vet bara hur svårt det var när syrran fick gå på krogen och helt plötsligt fick hon gå på bolaget också. ;)Men vad var det det där testet visade? 40 år eller nått? Kanske ska man börja använda hukla, gå med käpp/rulator och bekymmra sig över "dagens ungdom"?! =)

2007-05-28 @ 20:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0