En helt vanlig måndag

Det har inte hänt så mycket, jobbar kväll nu i veckan så man har inget socialt liv. Hann med lite träning innan jobbet i alla fall, gick bra den här gången med. Var precis lika slut som vanligt när jag var klar men det är så härligt :)
så ska det vara.

Fick riktigt goda nyheter idag, min syster får sin lägenhet såld och har redan bestämt sig för en annan lite mindre lägenhet :) jag är så glad för hennes skull.

Ska inte göra något mer ikväll, blir nog en tidig kväll. Så natti natt :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ville bara tala om vilken underbar människa du är utifall du skulle ha glömt bort det! Kram

2007-05-23 @ 17:26:33
Postat av: Elli

Puss på dig min syster :D

2007-05-25 @ 02:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0