En summering av helgen

Jag har TRÅKIGT, alla går och lägger sig en efter en och jag vill inte, vill inte inse att helgen är slut. Jag ska upp tidigt imorgon men vill inte sova, dels för att det sätter punkt för helgen och dels för att jag inte är trött.

Saker jag hade velat göra nu i helgen:

* Tvätta bilen
* Dricka lite vin med gott sällskap
* Åka ut i det fina vädret och ha en picknick

Saker jag har gjort i helgen:

* Shoppat med föräldrarna
* Tittat på ett par bra filmer
* Tagit en skön glasspromenad i solskenet
* Betat av hela min "to do" lista (wiiiieeeee)

Ska väl ta och lägga mig och stirra i taket...kanske läsa ut boken jag håller på med. Vi får se hur det blir...ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0