Helgen i korthet

Helgen har varit jättebra, jag och pojkvännen åkte upp till Sandviken i fredags efter jobbet för att hälsa på ett par kompisar. Vi grillade, åkte Ascona och bara hade det gött, det var välbehövligt tror jag. Vi åkte hem på söndagsmorgonen så vi var framme i Köping vid 12-snåret redan.

Mamma och pappa kom över sen så jag och pappa kunde tapetsera den efterlängtade fondväggen. Det blev kanonbra :D jag kan inte vara mer nöjd.

En av mina kompisar kom över och fikade med mig sen, det var ett tag sen vi sågs så det var  jätteskoj att träffa henne igen och bara snacka goja och dricka kaffe.

När hon hade gått var jag helt slut så jag slog igåg "Kocken" med Kjell Bergqvist, helt ok film men lite rå stundtals.

Slocknade ovaggat efter det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0