Sköna söndag

Har (än så länge) haft en riktigt skön dag, gick ut starkt med att dona en massa hemma. Jag har tagit hand om tvätten som hängde sen i fredags, strukit gardiner och hängt upp dem, bäddat rent i sängen och diskat. *känna sig duktig* Var över till syrran ett tag, det var skoj att träffa henne igen :) hoppas det går bra ikväll gumman :) jag håller tummarna. När jag kom hem därfriån slappade jag lite och sen tog jag tag i maten, så nu är jag mätt och belåten, skönt att ha det gjort.

Sitter nu och funderar på vad man ska hitta på. Vill sola men det blåser ju lite väl mycket för det, försökte sitta på balkongen och läsa tidigare men det var inte mysigt alls. Känns lite fel att sätta igång en film när det är så fint väder men det lutar åt det eller läsning. Ska börja på någon ny bok i så fall, blev klar med bröllopet idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0