Tidsfördriv

Snodde listan från en annan blogg, måste ju roa mig själv med något!

Antingen eller

Kött eller fisk:
Kött
Drink eller shot: Drink, Sanfransisco eller något annat gott
Öl eller vin: Rödvin!
Kaffe eller te: Kaffe, mycket och ofta helst
Kort eller kontant: Kort
Dusch eller bad: Dusch, men bad funkar vid speciella tillfällen
Pumps eller ballerina: Pumps, söker ett par svarta
Svart eller vitt: Aaaaah, kan inte välja
Winnerbäck eller Lundell: Svårt val
Paris eller Nicole: Paris, hon är snyggare
TV eller film: Film
Morgon eller kväll: Det beror på vad jag ska göra, träna på morgonen och umgås på kvällen

Motsatta könet

Gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Ja min älskling
Vet den om det: Ja!
Gillar någon annan dig just nu: Ja, samma svar där, min älskling
Vad tittar du först på hos en man: Ögonen
Vad är sexigt på en man: Utstrålning
Vad är osexigt på en man: Idioti
Har du varit riktigt kär: Ja
Ditt längsta förhållande varade: 7 år
Vill du gifta dig: Ja, någon gång så :)
Vad föredrar du att göra på en dejt: Har inte direkt dejtat så jag vet inte


Hehe, då har man fördrivit lite tid iaf :) man kanske skulle sova lite så man orkar upp imorgon, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0