Söndag nu igen

Jaha, då var snart helgen slut igen, som alltid har den gått på tok för fort.
Har inte gjort så mycket i helgen men det var planen :) Sitter nu med en kopp kaffe, ska iväg till en GDS-hall strax för en tvätt av systers bil, det är på tiden att den blir ren ;)

Ska försöka ta tag i min träning nu i veckan som kommer, blev ju helknasigt när jag åkte till Borås och sen blev förkyld men nu är det slut på ursäkterna. Vet dock inte hur det blir med arbetstiderna, det är schemalagt att jag ska jobba kväll men imorgon blir det dagpass då jag håller på med lite annat för tillfället. Behöver hjälp med det ibland och de som kan hjälpa jobbar dag.

Nej, nu var kaffet slut, dags att ringa syster :)
Hejs

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jojo, somliga jobbar ju hela helgen och nästan hela vecka medan du bara slappar ;p Ses på jobbet imorgon hoppas jag :)

2007-09-23 @ 18:36:29
Postat av: Syster

Jaja....klaga klaga klaga....
Nu är ju bilen ren iaf...:)
Tack så mycket för hjälpen.
Kräm o kläm

2007-09-25 @ 11:03:40
Postat av: Veronica

Hehe ohh tack så mycket. =)

2007-09-25 @ 11:28:26
URL: http://justbe.blogg.se
Postat av: Veronica

Tack så mycket1 =)

2007-09-26 @ 09:40:36
URL: http://justbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0