En bra dag!

Nyligen hemkommen från en shoppingtur med Veronica, vi hade som vanligt jätteskoj och mycket att prata om. Det var jätteskoj att ses igen, man kan inte få för mycket av hennes galenskap så är det bara! Jag hade lite shoppinglycka, hittade en ny plånbok, ett linne från JC och en del småplocket... Veronica hade inte lika bra lycka den här gången, men det kommer fler gånger snart :)

Lite roligt var det när vi upptäcker att affärerna börjar stänga, tiden hade flugit iväg utan att vi insett det, jag trodde att klockan var max 19.00 men nänä, 20.00 var klockan. Tecken på att vi haft det bra iaf :)

Vi kanske ska ta en middag snart också? Vad säger du/ni?


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hehe ja bättre lycka nästa gång för min del. Var också helt säker på att klockan MAX var 19. Jäjä kul hade jag det i alla fall. Det är rätt svårt att inte ha det när du är i närheten vännen. Jag menar jag hade nog missat banantröjan, massa kjolar och gud vet vad. =)

En middag låter inte helt fel. Denna gången är det vi som står för bjudningen. ;)

Love ya!

2008-04-11 @ 08:25:11
URL: http://justbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0