Full fart mot helgen

Jag ser verkligen fram emot helgen, förra helgen blev ju lite kort i och med min migrän på lördagen så nu vill jag verkligen fira helg på riktigt. Två arbetspass kvar, hoppas att de går förbi i rask takt.

Mycket som händer nu i helgen, vi ska som det ser ut åka och titta på go-cart tävling på lördag, sen är det planerat att vi ska åka ut på landet för grillfest. (tror att det ska grillas iaf). Någon gång under helgen ska vi kika in hos vännerna som nyss fått sitt hus och se hur det går med renoveringarna.

Troligtvis blir det grillning på söndag också. Ska försöka städa av och ur min bil också så jag kan lägga i mina nya fina tygmattor, de mattorna som ligger i nu har gjort sitt.

Nu hoppas vi bara på fint väder så blir det med all säkerhet en lyckad helg. :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ni är så välkomna till röran:)
KRAM

2008-05-15 @ 15:47:11
Postat av: Veronica

Ohh tack för din åsikt gumms! ;) Allt väl?

2008-05-18 @ 21:58:59
URL: http://justbe.blogg.se
Postat av: Veronica

Tack vännen! Jag vart verkligen SPER glad av att höra dig sjunga! *s* Gullunge!!

2008-05-22 @ 09:47:57
URL: http://justbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0