Bästa kryssen!

Jag kan inte riktigt finna ord för hur sjukt skoj jag haft i helgen. Trots min förkylning som faktiskt var en aning bättre på lördagen så bar det av på kryssning tillsammans med familjen. Det började lugnt med buss upp till Stockholm med tillhörande fika på terminalen. När vi väl kom på båten blev det ett glas vin för att värma upp inför kvällen.

Efter en obeskrivligt god middag hamnade vi i närmsta bar där jag självklart drack mineralvatten resten av kvällen *host*

Vi lyckades träffa ett gäng byggnadsarbetare också, galnare och roligare människor får man f*n leta efter :p Partyt pågck till småtimmarna då jag stupade i säng bara för att bli väckt 2,5 timmar senare bli väckt för att gå ner och äta frukost.  Det blev till att lägga sig en sväng igen efter det :p

Shit! Hoppas nästa kryss i december blir lika rolig :D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha låter som du hade kanoners gumms! =) Hade varit kul o se dig! =))



Kram

2008-11-18 @ 12:07:48
URL: http://justbe.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jo då jag mår bättre, Känner väl ett visst onormalt tryck fortfarande på samma ställe men det känns på tok för lite för att jag ska tycka att det är värt att ta kontakt med läkare. Ska testa att ta några Alvedon i ett par dagar och är det fortfarande kvar där efter så ja jo då kanske.. Jag tror det är en inflammation i någon bröstmuskel eller att det var som hon på sjukvårdsrådgivningen nämnde någon kraftig muskelsammandragning. Fast då borde det kanske vara borta nu?!? Hums, aja det löser sig! Än är jag inte död! fniss Så lätt ska ni inte bli av med mig! =))



Haha jooo jag hade verkligen velat se dig på kryssen! Hehe!!

2008-11-19 @ 12:00:31
URL: http://justbe.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ahh jo då jag vet vart du finns. Fick nog bara panik inombords och var tvungen att skriva av mig. Känns något bättre idag iaf! O hey, det snöar ju!! =))Kram

2008-11-24 @ 12:41:03
URL: http://justbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0