Måndag hela veckan

Då var det måndag igen, den här gången känns det faktiskt bra att ha en arbetsvecka framför sig, Jag kan anses vara galen för det men det ska bli roligt att komma tillbaka till jobbet efter min enormt händelsefattiga vecka. Ska även bli skönt att jobba kväll, men det beror lite på vilka som jobbar kväll med mig... :) Hoppas att det inte är allt för lugnt eller allt för mycket att göra utan att det lägger sig på en lagom nivå. Förra måndagen när jag var krasslig var det sjukt mycket kö, men har fått höra att det var lugnt resten av veckan. På ett sätt känns det ändå bra att det var lugnt under förra veckan, det innebär ju att jag inte gett mina kollegor extra börda. Om det hade varit kö hela veckan hade jag haft så dåligt samvete över att vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0