Som en kastrull

Jösses, man vet att man festat när man inte är helt nykter när man vaknar! Malin och Robert kom över till mig igår, jag bjöd på lite mat och vi drack gott vin och drinkar. Vi drog vidare ut på krogen för att fortsätta festen. Träffade på en del roligt folk :) (och en del mysko människor) 

Vi hamnade sen på en efterfest som var lite konstig och bröt upp därifrån runt 3.30. Malin och Robert var gulliga och följde med mig för att se att jag kom hem sägert. En timme senare somnade jag ovaggat :)

Jag hade galet roligt, men det kan ju inte bli annat med det sällskapet jag hade. Vi får göra om det! (men skippa efterfesten kanske :p)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi hade så kul o jag tycker det brukar vara kul med efterfest, orginal finns det ju överallt...haha!!!!

2008-11-03 @ 18:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0