Mysfredag

Äntligen är det helg igen. Jag inleder den med att bara vara själv och ta det lugnt, precis vad jag behöver ikväll :)

Imorgon blir det först en sväng till Västerås, ska köpa lite smått som jag behöver och hoppas på att kunna fika med Emma också. På kvällen blir det party med syster yster och hennes vänner, något jag gör alldeles för sällan.  Nu blir det seriöst rumpskakarparty om jag får bestämma.

Söndagen blir nog lugn den också :)

Ser verkligen fram emot den här helgen, ska bli så kul.

Vad ska ni göra i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja när jag väl har körkort så blir det egen bil. I och med att vi inte ens åker åt samma håll av stan så blir det ett jäkla flängande när man ska till jobben o bara har en bil. Men men körkortet först o bil sen. ;)

2008-09-29 @ 13:50:05
URL: http://justbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0