Positiv? Jag?

Jaha, då har man kommit igång med den efterlängtade träningen igen då. Det känns så bra att starta på nytt igen då jag fått lite hjälp på vägen att gå ner i vikt redan. Det känns som att det händer så mycket mer, att det ska synas så mycket bättre. Hoppas bara att det inte bara är jag som tycker det :p

Det går kanonbra på jobbet, jag trivs så sen omplaceringen. Det var absolut den bästa förändringen som kunde ske inom arbetsplatsen.

Annars då? Haha, jaa vad ska man säga...det knallar på och bilen går bra.

I'm on my way, wait for me at the corner!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vore ju sketa skoj! Bara jag som måste få arslet ut vagnen o ta tag i saker som inte rör jobbet utan det privata. I SUCK!



Ahh tyckte också den skulle ner med typ 15cm eller nått. Haha jaja det får jag ta tag i eller bara stå o peka o be robert fixa.. ;) Lutar åt det sista att jag pekar o han fixar. Har hört att puppy eyes är effektiva i sådana situationer! Hahahah!



Kram

2008-09-25 @ 11:27:03
URL: http://justbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0