Deppig eller bara rejält uttråkad?

Det är lördagkväll, jag sitter ensam i min soffa liksom tidigare kvällar den här veckan. Jag är inte alls pepp för någonting men otroligt sällskapssjuk ändå. Min förkylning är inte helt borta vilket stör mig då jag bara vill ut och träna bort den enorma frustration jag känner över saker som händer (eller inte händer) i mitt liv just nu.

En vecka kvar av min semester nu. Känner att jag borde hitta på en del roligt så jag kan komma tillbaka till jobbet med en känsla av att det varit en bra semester. Just nu är det lite sisådär med det.
Visst, jag HAR gjort en del roliga och mysiga saker, men i och med att jag blev sjuk så är det inte tillräckligt tror jag. Inte för att jag ska känna mig nöjd dvs.

Nåja, sluta deppa ska jag! Tar tag i min mat istället.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det så tydligt att jag menade dig? Jag son tyckte jag var diskret! ;)

2009-08-19 @ 23:08:07
Postat av: Veronica

Var det så tydligt att jag menade dig? Jag som tyckte jag var diskret! ;)

2009-08-19 @ 23:20:02
URL: http://justbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0