Vem är han?

Hej bullen!

Jag har ett problem. Jag har träffat en kille som verkar vara helt fantastisk. Han är vacker och  trevlig. Vi har setts väldigt många gånger, hejat på varandra när vi möts på gymet eller ICA. Vi har bara pratat en gång, det var som att vi hade känt varandra länge. Samtalet flöt på utan stakningar eller pinsamma tystnader. Så mysigt.

Vad är problemet undrar ni nu? Jag vet inte vad killen heter! Jag skulle så gärna vilja träffa honom igen och se vem han är.

Hjälp mig bullen, vad ska jag göra? Jag blir snart galen!

(Tjejen i brevet är inte tjejen som är med i bloggen)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahaha gumman då vad rar du är när du skriver! ;) Du ska se att du hittar honom! =)



Tack för erbjudandet hjärtat! Vi har ju delat säng förut och det gick ju alldeles utmärkt om jag får säga det själv.



Kramkalas

2009-12-11 @ 08:38:23
URL: http://justbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0