Funderingar om tid

Det är väl konstigt det där med hur man uppfattar tid som förflyter. När man sitter och sliter på jobbet eller ligger hemma i soffan och är rastlös kryper tiden fram. När man sen äntligen har semester eller bara gör något roligt verkar någon ha hittat spolknappen så allt går i 180.

Varför är det såhär och vad kan vi göra för att förändra det? Måste ju finnas något tycker jag.

Nåja, 11 arbetsdagar kvar till semester och jag längtar otroligt mycket. Man ser hur arbetskamraterna droppar av en i taget, snart sitter man väl här ensam :p Jag trivs bra på mitt jobb, tro inget annat men jag börjar bli så trött bara, behöver sova ut lite och bara få vara.

Ha det bäst!
Kram Jessica

Kommentarer
Postat av: ellen

misströsta inte.. snart så!!! :)

2009-07-17 @ 20:09:26
Postat av: Jessica

Jo men inte snart nog känns det som :p

2009-07-17 @ 20:55:13
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0