Helg, underbara helg

Jag hade en jättebra dag igår, var till Västerås för att träffa min vän E för shopping och välbehövlig vänskap : ) Vi båda gjorde en del fynd och jag måste säga att de små "inneshortsen" du köpte var toksnygga ;) Jag  hittade inte riktigt allt jag ville men får i vissa fall skylla mig själv. Hittade ett par piratbyxor på H&M, tyvärr var de väldigt små i storlekarna så jag skulle varit tvungen att ta 42 som minst. Som den sanna 38-bäraren tokvägrade jag ens testa byxorna och idag lider jag av ångest för det. Tänk om de skulle ha suttit perfekt på mig?! Var ner på butiken vi har här i Köping men såklart fanns de inte här :( men men är man envis och principfast får man ibland lida för det. Är i det stora hela ändå nöjd med dagens resultat. Hoppas du också är det vännen.

Har dessutom nya balkongmöbler som jag invigningsbloggar från nu. Så skönt att sitta i solen och bara njuta :)

Ringde M en annan god vän idag, fick en shoppingimpuls och kände för att åka till Marieberg utanför Örebro men hon har nog annat för sig. Kan iofs vara tur, man lär ju tänka på ekonomin också *fniss* kanske kan ta en fika med henne senare annars :) En glass vore inte heller helt fel :p Ohh, man kanske kan ta bägge :D

Är för övringt MYCKET nöjd med helgens väder och det verkar som att det ska hålla sig såhär i ett par dagar till :D wiiiiiiieeeee är nog ett bra uttryck för min glädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0