Lugn, lugnare...dött?

Jaha, då var ännu en helg över allt för snabbt, har inte gjort så mycket alls. Fredagen gick ju bort helt iom min huvudvärk.

På lördagen var jag trött och matt efetrsom jag inte fått i mig något att äta på länge och det sätter ju sina spår. Hann med en tur till Silvan i Eskilstuna, handlade en anordning som jag ska sätta upp på väggen i sovrummet och hänga mina halsband på. Behöver verkligen få ordning på alla smycken. Åt en god lunch på Tuna Park också. Åkte sen hem och sov en stund. Kvällen innehöll god mat och ett par filmer.

Igår var jag över en sväng till föräldrarna och fikade lite, senare kom Mickis över för att bli slingad. Hon blev jättenöjd :) Resten av kvällen spenderades på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0