Vår i luften

Jag älskar verkligen den här tiden på året, det är ljust och varmt igen och sommaren står för dörren :) Önskar att jag inte skulle jobba hela kvällen, missar ju det fina vädret. Har inte kunnat vara ute nu på förmiddagen heller då jag sprungit i tvättstugan.

Hoppas det är lika fint väder i helgen, då blir det nog en promenad eller två :) Så länge jag får vara ute i det fina vädret så spelar det ingen roll vad jag gör. Lär bli lite bilmekande i helgen, min bil ska få nya bromsbelägg.
Hmm, man kanske skulle ta och sätta på sommardäcken då när man ändå har två däck av, nu lär det väl inte komma mer snö?

Nu återstår en viktig vårfråga...kommer jag i mina vita jeans som jag köpte förra året? Får testa det efter duschen idag. Om jag nu har sån tur blir det nog premiär för dem idag :D (har ju köpt en topp som passar perfekt till just vita byxor)

Återkommer med lägesrapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0