7 dagar..

Vad gör man när man har 7 arbetsdagar till semester? Enligt min erfarenhet, längtar!! Jag önskar så att tiden ska ta ett jättehopp så nästa fredag är närmre. Dock får tiden gärna stanna till lite på måndag kväll då jag och Mickis ska se SATC :) det är något vi planerat att göra sen vi först hörde om filmen i vintras. Ska bli så skoj, längtar så.

Våra planer för semestern är rätt så enkla, vi kommer säkerligen göra några dagsturer till diverse ställen. Jag ska ner till Borås och hälsa på en sväng är det planerat. Den stora resan blir under min sista semestervecka då vi tar vårt pick och pack och drar till Soumiland och stannar där en vecka.

Så man kan säga att jag har en del att se fram emot! :D

Jag är så lycklig.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vi reser om ca 2 veckor och blir borta i 2 veckor. Ska bli såå skönt. Massa bra att roberts lillasyster eller mamma kommer bo/ta hand om våran lägenhet när vi är borta också så slipper man oroa sig över den biten.



Hur har du det på semestern? Bra? Saknar dig också gumms!

2008-07-07 @ 10:58:39
URL: http://justbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0