Fredag :)

Då var det fredagkväll, har donat undan i vardagsrummet såpass att jag nu kan sitta i min soffa igen :) Chipsen och dippen står brevid mig och nu fattas bara min underbare pojkvän som ska komma över och glutta på det vi gjort :) det blir en kvällspromenad sen. Så jag har verkligen något att se fram emot. :D

Vänner, vi alla har dem men alla är inte lika lyckligt lottade som jag. Jag har en "uppsättning" fantastiska vänner som verkligen finns där för både skratt och gråt :) tror ni har koll på vilka ni är. om inte så kan det vara värt att fråga mig :) Enda felet om man nu kan kalla det fel är att vissa av er är lite för långt bort :( Thank God for cars and trains säger jag bara. Ni är bäst!!!

Är det fler än jag som irriteras på att det utan undantag finns en massa snygga kläder och skor när man inte har råd med dem och när man äntligen har lite extra pengar så kammar man noll under shoppingrundan?! Mig hände det senast igår, har torka på kontot då räkningarna var ändlösa och var på stan med min eminente shopping-guru i Västerås. Tror ni inte att man hittade 500 saker man MÅSTE ha?! Blev iaf ett gult brottarlinne från Gina :) det kunde jag unna mig, det är jag värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0