Oskuld

Oj, hur ska detta gå, jag har inga livlinor och ingen att fråga om hjälp. Jag är ju en blogg-oskuld. Gör det ont? Kommer folk se att jag bloggar? Jag har massor av frågor som jag hoppas att jag får svar på någon gång.

Tänkte jag skulle använda detta forum som självterapi, skriva om det som får mig att reagera (positivt och negativt). Tror det kan vara bra för alla att få ventilera och jag väljer att vara lite anonym när jag gör det. Det bir nog lite lättare :)

Så välkomna, det här är min värld!

Kommentarer
Postat av: E

Det gör inte ont, jag lovar:) Det är befriande...

2007-04-27 @ 07:39:55
Postat av: J

Haha, så bra då vet jag :)

2007-04-27 @ 09:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0