Bra start

Jag hade ställt klockan på 07.30 av en anledning, att komma iväg till gymet vid 8. Äter min frukost, byter om och drar iväg dit. Dörren på framsidan är låst, inte så konstigt, de öppnar 9 för "allmänheten" så vi som är medlemmar har en liten bricka att komma in med från 5 på mornarna, man går då in på baksidan. Glad i hågen knallar jag dit, bara för att mötas av en låst gallergrind!!!! Jaha, hur kommer jag nu in då? Jag går runt till framsidan igen, kanske kom ägaren och låste där bak så vi ska gå in på framsidan tänker jag. Så var inte fallet! Det var bara att vända hem igen, hinner nu inte med att träna innan jobbet och det känns förj***igt men vad ska man göra?!

Kommer ringa gymet idag för att försäkra mig om att det inte händer imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0