Jobb utan framtid

Jag vill ha ett nytt jobb, vill inte vara kvar på ett ställe där man inte får utvecklas eller göra sin röst hörd. Om man säger något som inte passar så är man obstinat och har attitydsproblem. Jag tycker att man ska kunna få säga ifrån när företager gör något som är dåligt för de anställda men det uppskattas inte alls...inte ens om man har förslag på hur det kan göras på ett bättre sätt. Innovativ ska man tydligen inte vara!

Jäkla skitställe!!!!!

Så får ni höra om några lediga platser någonstans...ni vet var jag finns

Kommentarer
Postat av: Veronica

Saknar dig också gumms! Vad händer hemma hos dig? Här är det ännu en otursförföljd dag... *fnysa lite åt* Men nu har jag iaf jobb så jag klarar mig resten utav dagen iaf. Är i storstaden STHLM men det där med shopping är nog bara att fortsätta drömma om. ;) Till helgen får vi besök av Roberts gammla roomie och hans tjej från örebro. Så har jag lyckats skriva upp mig på någon fest med jobbet på Harrys. Så får se hur denna helg slutar. Har den där butiken öppnat ännu på tal om inget? Är i desperat behov av skor med klackar. ;) Puss på rumpan

2007-08-21 @ 11:43:47
URL: http://justbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0