Uppdatering

Jaha, vad har hänt då?

Fredagen blev kanonskoj, det började med att jag och Malin skulle dricka vin och ha lite tjejsnack men slutade i balkongfest hos mig och utgång på Hantis. Jag dansade en massa och träffade en del kul människor som jag inte sett på ett tag. Tack alla ni som var där!

Lördagen startade traumatiskt, bakis skulle jag hjälpa min kära syster att flytta. Det är inte att rekommendera, man mår inget bättre när man kommer igång som jag naivt nog trodde. Belöningen var en redigt flottig pizza :p Efter det gjorde jag inte så mycket mer, knäppte ett par filmer och tog det bara lungt i solen på balkongen.

Vaknade skapligt utvilad på söndagen och fortsatte i mitt lugna tempo. Kikade väl på en film eller två och läste på balkongen. (ja jag gillar min balkong)

Igår cyklade jag och Mickis ut till Malmön, hade med oss hennes hundar. Solade och badade fötterna och bara njöt av livet. Kvällen avslutades med ett biobesök med pojkvännen :)

Idag har jag än så länge åkt till Skinnsberg för att hämta upp Elina och åka vidare till Ludvika och lite småshopping. Vi satt sen på hennes altan och pratade innan jag begav mig hemåt igen. Ville ut i solskenet och åkte därför ner till Malmön för att lapa lite sol :)

Så jag måset säga att jag har haft det bra sen sist :)

Kommentarer
Postat av: Daniel (Firefightern)

Hey hey! Tack för din kommentar, låter som att du haft de tufft du me :P Tänkte främst på flytten under bakfyllan, hehe.. Allt bra annars då? //D

2007-08-09 @ 23:37:50
Postat av: Malin

Ja det va kanon kul gumman, det måste vi göra om! Kram

2007-08-10 @ 08:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0