En låååång dag

Vilken dag!

04.45 Vaknar och tror att klockan snart ska ringa..inser att det är vå timmar kvar och lägger mig igen, somnar, vaknar, somnar, vaknar, somnar...

07.00 Klockan brutalväcker mig och jag är trött som en nydiad sengångare.

08.10 Anländer till jobbet och är skapligt pigg men kommer på att mitt passerkort ligger precis där det behöver vara NOT, det har hamnat i tvättkorgen med gårdagens kläder...

09.00 Får förfrågan om jag vill delta i ett möte med andra kommunikatörer och bolagets ledning. Why not, brukar vara inressant.

10.00 Mötet börjar och pågår i två timmar, hade rätt...kanonbra möte

12.45 Efterlängtad lunch. Hamnar såklart i paltkoma :p måste börja känna efter om jag är mätt och inte bara äta tills maten är slut.

13.30 Kommer tillbaka från lunchen och får sällskap av en av cheferna som ska lyssna på mina samtal. Får bra feedback och han verkar nöjd med min prestation.

14.00 Möte med fack-representanterna angående löneförhandlingarna som nu pågår. Såklart har arbetsgivaren gett skambud som är katastrofala. Får hålla tillbaka en fnissattack när killen drar upp Svenskt Näringsliv *asg*

17.15 Jag får äntligen åka hem :)

17.30 Kliver in på apoteket för att hämta ut på recept och sitter där och väntar i en halvtimme *suck* handlar på vägen hem.

19.00 Tvättstugan wiiiee vad skoj

21.15 Välbehövlig dusch

Därefter återstår bara en sak, soffan :D så nu gluttar jag på Coyote Ugly och surfar runt lite. Helt slut men känner mig nöjd med dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0