En resa till härligheten

London

Jag ska till London :) Det ska bli underbart att komma tillbaka till denna härliga stad.
Skulle jag någonsin flytta utomlands skulle det bli till England, det tvivlar jag inte på. Planen var så en gång i tiden att jag skulle dra dit och jobba antingen som au pair eller i någon pub. Älskar livsstilen där.
Vi kommer att vara borta i 4 dagar, syrran försökte flirta till sig fler dagar men det ville inte mamma lyssna på :P

Har redan börjat leta hotell så om ni har några tips på bra hotell så får ni mer än gärna hojta till.

Kommentarer
Postat av: Malin

Va avis jag blir...*ler*

2007-06-19 @ 23:12:29
Postat av: Per

Nej, men fan va roligt!

2007-06-21 @ 20:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0