Vill inte!

Jobbar imorgon, vill inte. Ska dessutom börja två timmar senare än veckans alla andra dagar, vill inte.


Orsaker till att jag inte vill är många, kan lista några här:

  • Det är storhelg, typ ALLA andra är lediga
  • Solen har äntligen kommit
  • Jag är trött på mitt jobb (orsak anges nedan)
  • Våra kunder är puckade (kommer exempel nedan)

K: Jag har ett problem med min faktura
J: Vilket kundnummer har du på den?
K: På den jag har problem med?

NEJ, vilken annan j***a faktura som helst..... *sucka*

K = kunden J = jag
Tror i och för sig att ni förstod det i och med att ni säkert är 100 gånger  snartare än våra kunder.

Ska sluta tjura nu och mosa i mig grillchips istället, bara synd att kunderna inte får känna min lökstinkande andedräkt imorgon.

Återkommer, lite mer positiv och lite gladare


Kommentarer
Postat av: Per

Hej
Jag har hört att vi är typ, kompisar... Lust att hitta på nåt i helgen efter att vi har suttit på vårt värdelösa jobb?
Btw: Trodde J stod för Jessica. Fan va bra att du förklara, blev ju konstigt annars.....

2007-06-05 @ 22:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0