Fääääärdig

Kristi flygare idag och våra kunder har som vanligt inget bättre för sig än att ringa och klaga, men jag är jätteglad idag ändå :) Mina lister, tavlor och gardinstång kommer upp idag :) Efter det är min rust helt klar, ska bli så skönt att få tillbaka sitt vardagsrum.

Funderar på att städa ikväll så man får det fräscht nu till helgen, måste fundera lite till på det :p

Trodde jag aldrig skulle säga detta men Danielle Steele vet verkligen hur man fängslar en läsare, läser "Bröllopet" nu och den är jättebra, intrigerna passar mig verkligen och jag kan till viss del dra likheter mellan mig och huvudpersonen i boken. Första boken jag läser av den författaren men troligtvis inte den sista. Vet att mamma har ett gäng :p

Dryga timmen kvar tills jag får komma hem nu *längta*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0