Shopping och film, en resume av lördagen

Gårdagens shoppingtur var lyckad. Jag unnade mig en svartvit tunika :) Min snälla mamma ville köpa mig något då jag enligt henne var så snäll och ställde upp och körde eftersom pappa var trött efter sin träning tidigare på dagen. Jag tyckte att det var onödigt eftersom jag så gärna kör ändå. Hon ville dock inte höra ngt av det jag sa och det slutar med att jag får en skitsnygg svart klänning och en vit topp. Jag hade ett presentkort kvar på JC sedan julen som jag använde till att köpa ett bälte till klänningen. (sååå snyggt) Samtidigt som jag är glad över att ha så snälla föräldrar är det lite pinsamt att mamma köper kläder till mig, jag är ju faktiskt 26 år men hon och jag är lika på den biten, vi båda älskar att ge bort presenter och de bästa presenterna är de spontana :)

Blev en film och n kebab på kvällen tillsammans med pojkvännen och en kompis, vi såg "The tiger brigade" helt ok film men lite lång när man är trött och mätt :p..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0