Svagaste axlarna?

Var och tränade idag efter jobbet, körde ett pass med bröst, axlar, triceps och mage. Det märks att man legat på latsidan ett tag nu. Det är dags att ta tag i träningen och bli mer fit. Magrutorna känns inte allt för avlägsna. Ska väl tillägga att jag inte vill ha dem allt för framträdande men att man anar dem är ju bara så snyggt. Axlarna var svårjobbade som vanligt, måste vara supersvag i dem, orkar knappt något. Triceps och bröst var som vanligt lättränade, där känner jag att jag vågar ta i på ett annat sätt.

Tänker bara ta det lugnt ikväll, man måste ju återhämta sig också :) Kollar hockeyn nu, funderar på att slå igång lite kafe och ha till tredje perioden.

Kommentarer
Postat av: E

Det är bara att kämpa på med axlarna,det släpper till slut, jag lovar:)

2007-05-07 @ 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0