Trötter

Så var ännu en dag till ända. Det blev ingen träning imorse, var helt orkeslös när jag vaknade, inte hjälpe det med frukost och kaffe heller så jag gick och lade mig och sov igen. Det kändes lite bättre efter det men då var det ju försent för att hinna med gymet eftersom jag skulle åka till jobbet en timme senare. Får ta det imorgon istället.

Är lite orolig över att jag fortfarande inte fått mitt nya skattemärke, betalade in bilskatten den 26:e, i torsdags alltså så jag tycker det bore ha kommit nu. Ska nog maila vägverket och fråga vad som händer.

Hoppas nu min tapet hinner komma innan helgen så jag och pappa kan göra det sista på vardagsrummet på lördag, vill ju få upp mina nya tavlor på väggarna och få ordning på allt. Det är iaf rent hemma men enligt mig ser det ut som ett bombnedslag.

Aja, vi får se hur det utvecklas, jag lär ju skriva om det här :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0