Vuxen?

Fick av en söt liten sak ett test att utföra, lär ju publicera resultatet här så hon ser att jag faktiskt är yngre än henne ;) 

Din ålder borde vara 32.7 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Så jag kanske ska tagga ner som testet säger, fick också bra tips på hur jag kan göra detta:

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
Tips på saker att göra för att få mindre poäng

  • Börja drick öl.
  • Åk till Hulsfred, dvs festivalen, inte staden.
  • Flytta ihop med några kompisar.
  • Ge dina krukväxter till grannen.


Testa dig själv på http://www.vuxenpoang.com/ tar gärna del av era resultat :)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad mogna vi vart över natten! Dags att hitta på en massa galenskap så man kommer ner i rätt ålder! Sicken tur att det är dags för kryssningen snart. Får börja smida planer för både de ena och det andra. Ordna balongdansen so muteblev på förra kryssningen kanske?!?

2007-05-10 @ 10:12:37
Postat av: E

Jag är 27 år enligt testet så det stämmer ju ganska bra :)

2007-05-10 @ 16:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0