Det är officiellt: jag har tråkigt

Vad blir ditt namn baklänges?
mörtsdniK acisseJ
Har du gjort en snöängel i år?
Inte som jag kan minnas, men jag minns inte så mycket
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
På BB antar jag, vet inte hur länge det blev
Platt eller lockigt hår?
Lite böde och...har lite vågor här och där
Är du kär i någon?
Ja :)
Vad gör du när det regnar?
Önskar att det kan bli sol
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Hoppas det
Vad har du för startsida på internet?
Google
Vem ringde du senast?
Min pojkvän
Tycker du att sengångare är söta?
Såå söta, specielt killen i Ice Age ;p
Har du haft vattkoppor?
Japp, det kliade
Har du någon gång testat karate?
Nej, men skulle kunna tänka mig att göra det
Vilken mobilringsignal?
American Idiot med Green Day
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes, ska man äta på McD så ska man göra det rejält :)
Första sporten du gick på?
Vet inte om Gymnastik räknas?
Vad längtar du mest till just nu?
Hem
Hur gammal har du tänkt bli?
Inte för gammal
När åt du senast en fiskbulle?
Oj, vilken fråga..ett par månader sen kanske?
Vad drömde du inatt?
Att jag försov mig
Vilken tv-serie är bäst?
Har ingen direkt favorit, kan stå ut med att missa det mesta...
Kan du gå ner i spagat?
Haha, nja kanske inte
Vad åt du senast?
En goood hotellfrukost
Höga eller låga strumpor?
Låga
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Sprutor  *ryser*
Har du varit kär i en kändis?
Hihi, ja :)
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Klart man gör det, det är ju bra läsning :)
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Röd och blå
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Just nu vita
Sommar eller snö?
Sommar, något annat duger inte
Snyggaste läraren?
Nej, inte nånstans
Är du mörkrädd?
Nej, mörker är mysigt
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Japp
Riktig gran eller plastgran?
Riktig
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt, man kan väl inte sova med lyse??
Godaste drickan till frukosten?
Mjölk
Senast lästa bok?
Smärtans barn
Vem kramade du senast?
Min käre pojkvän
Älskar du att sjunga?
De är roligt! Men jag är kass
Har du spelat kille i en teater?
Nej
Duscha eller bada?
Både och! men helst ....dusch!
Kan du ditt mobilnr utantill?
Japp, det är 070-*host*
Har du tråkigt?
Näe, inte just nu! men det kommer nog snart :p
Har du gråtit i skolan nån gång?
Jag ör väl tjej?
Är du höjdrädd?
Näe, inte nu längre
Vilket land vill du åka till?
USA, Australien, Italien osv osv
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Tjuvlyssnat.se
Vad ska du göra NU?
Hämta kaffe

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad är det dådå gumman? Hoppas på att få ett jobb som ger en fast tjänst så jag kan känna mig trygg. Det rä väl det jag saknar nu. Miss you sweety!

2007-09-06 @ 15:29:23
URL: http://www.justbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0