Ny bil kanske?

Hittils har helgen varit riktigt bra måste jag säga. Slutade sent i fredags så när jag kom hem var det redan två glada grabbar här :) Korkade upp en flaska vin och kollade på slutet av matchen som gick. Vi spelade TP, självklart vann jag, bitterheten var hög hos en av mina motspelare men det fick han allt komma förbi :)

Lördagen inleddes med en enorm frukost, kunde knappt röra mig efteråt :P Vi åkte runt och fixade en massa småsaker som skulle göras. Vi åkte och bytte bil till ngt roligare och jag fick testa den :D Att bilkörning är skoj det visste jag men att det kunde vara så roligt kunde jag aldrig drömma om :) Vilken åktur. Efter mer bilkörning och två biltvättar åker vi hem för att laga mat, sen kom ett par kompisar över :)

Undrar vad som händer idag?!


Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-04-20 @ 08:32:57
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: sandra

svar: okej själv kan jag typ ingenting om bilar. gillar min egen men annars är jag ganska lost, haha. vad händer idag då?

2008-04-20 @ 15:36:09
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0