Back again

Jag har varken haft tid eller ork att blogga på sista tiden. Det har varit fullt upp.

Jag har börjat springa, det känns jättebra specielllt eftersom jag aldrig kunnat springa. Mina benhinnor har alltid satt käppar i hjulet för mig. Nu kör vi hårt ett antal dagar i veckan och jag har gjort en massa framsteg. Dock märker jag att om humöret inte är på topp så orkar jag ingenting. Igår var en sån dag så jag är besviken över att jag inte orkade mer, kanske vore bättre att inte ha dragit ut alls.

Jag har spenderat en helt underbar dag i Stockholm, vi började med att strosa runt på stan och shoppade, vi köpte till och med nya kläder att byta om till då väderprognosen sa att det skulle vara mycket kallare än det var. Men men jag klagar inte. :) Efter en god lunch i gamla stan drog vi ut till Gröna Lund och åkte en massa roliga karusseller (och en del hemska). När vi sedan vid 22-tiden klev på tåget hem var vi trötta men mycket nöjda med dagen. Jag somnade i en mysig famn redan innan Sundbyberg ch sov sedan till Västerås.

Nu är det tre veckor och ett par dagar till semester och jag längtar snart ihjäl mig!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej gumms! Ja jo det är väl just nu rätt blandade känslor inom kroppen. Skulle kunna kasta ut min jobbdator genom fönstret efter att ha hoppat jämfota på det 1000 grr... svär en ramsa Skulle jobba hemma idag för att hinna rensa bort en massa jobb som bara samlas på hög men så blev det ju inte och inte fan vet jag om det kommer funka i morgon på jobbet heller... Det är liiite sådan där ”slita-av-sig-håret-varning” just nu. ;)



Annars är det nog mest bra. Saknar dock ett par timmar till per dag för att hinna med allt jag vill göra men det är väl så det är.



Kul o höra att du klarar av att göra något som du inte gjort förut! =) Dock får du nog vänta flera årtionden till innan jag springer bredvid dig i mer än 1 meter utan att stupa! Hahaha



Hur är det själv med allt?

2008-06-12 @ 20:31:14
URL: http://justbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0