Helgen är nära

Det har verkligen varit full fart hela veckan, jag har hunnit med att städa, tvätta, köpa presenter, diska ett gäng gånger, det enda jag inte gjort som jag hade velat är att träna, men har planer på att sticka till gymmet i helgen, Kan till och med bli så att jag tar både lördag och söndag men det beror helt på hur det går och hur jag känner mig.

Idag valde jag att ta sovmorgon till 9 och sen inte göra något alls innan jobbet. Ska strax hoppa in i duschen och sen laga lite mat, känner mig lugn och fin idag :)

Helgen då? Inte har jag mycket planerat men de saker jag har är riktigt roliga. Ska fira söta Mickis nån gång i helgen, oklart än när det blir. Ska även ta en fika emd en tjej från jobbet så det ser jag verkligen fram emot.

Annars är det helt tomt och det känns bara bra, kommer bli en del fest och stoj här i november/december. En vit helg känns helt rätt just nu :)

Vad ska ni göra i helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0