Sjukling

Då var det helg då. Jag har lyckats bli sjuk än en gång och var hemma torsdag och fredag. Förstår inte varför jag är sjuk så mycket nu, inte alls likt mig. Sen jag blev omplacerad till en annan våning på jobbet i augusti har jag varit sjuk tre gånger. Jag är rätt less men hoppas på att det blir bättre riktigt snart.

Min fredagskväll innehöll tvättstuga och Idol. Blir så arg på de som röstar, helt fel människor åker ju ut hela tiden. Igår försvann en av mina favoriter, likaså förra veckan. Man undrar ju hur de som röstar tänker, är det så att man röstar på de man tycker är snygga eller lyssnar man faktiskt på hur de låter? De jag tycker ska åka nu är Johan, han håller inte måttet med sin tonårsröst. Även Robin B borde få åka, han är inte alls lika bra som de andra. Nu röstar jag inte själv för jag tycker att det inte är värt de pengarna som det faktiskt kostar så jag kanske inte får uttala mig :p Just nu är det Anna och Kevin som är mina favoriter så vi får väl se hur det går för dem.

Idag bär det av på kryssning hoppas på en sjukt rolig kväll (och kanske natt) vi får se hur länge festen pågår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0