This is my day!

Det var en bra dag det här, det ringde på bra på jobbet och det var så roligt att få träffa alla på jobbet igen :D Blir att jobba lite tidigare imorgon då en kollega ville byta pass med mig, fördelen med det är att jag och Per kan ta en filmkväll :D

Tänkte försöka hinna med att städa innan jobbet imorgon men vi får väl se hur det blir med den saken :p Det behövs men är inte riktigt motiverad just nu iaf... Det känns som att jag har ett fullspäckat schema den här veckan ändå. Vill komma igång med träningen också men är inte helt kry än så det är oklart om det kommer fungera. På torsdag ska jag tvätta innan jobbet. Sen är det ju en viss vän som fyller på fredag, måste försöka hitta något bra att köpa till henne.

Nu sitter jag i soffan och myser med tv, msn, popcorn och tv. Känns som en bra avslutning på dagen.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Nej då det är ingen fara! Insåg bara igår att jag inte kan hålla en "orörd" fasad utåt när jag känner mig dämpad inombords. Lät det så allvarligt i bloggen? Kram

2008-11-04 @ 12:19:47
URL: http://justbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0