Vi gör såhär istället

Det är sant som de säger, det blir aldrig som man tänkt sig. Min helg är ett uppenbart bevis på det.

I fredags skulle jag vara hemma helt själv och bara ta det lugnt, hamnade hos Per.
I lördags på dagen skulle jag träna, blev kvar hemma och putsade fönster, diskade osv.
Jag skulle ha en vit helg, hamnade på Hantis och var inte nykter efter vin och ett par Minttu.

Det viktiga är ändå att jag haft roligt :) Så jag är bara glad över att planerna ändrades.

Nu återstår inte mycket av helgen, ska över till mina föräldrar och äta lite senare så det blir trevligt. Men syster yster får agera taxi då jag inte bör köra nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken partypingla du är gumman;) Kram

2008-11-09 @ 12:02:58
Postat av: Jessica

Haha, man skulle kunna kalla mig det :p

2008-11-09 @ 16:51:42
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Per

Ja, jag är glad att du inte bara stanna hemma :D För då fick ju jag träffa dig!!

2008-11-10 @ 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0