Min helg.

Klockan är 06.23 och jag har snart varit uppe i en timme redan. Behöver kanske inte tillägga att jag är trött :/ Ska snart borsta gaddarna och dra iväg till jobbet, antar att jag piggnar till lite när jag kommer ut i friska luften.

Helgen har varit helt ok. Jag inledde med en lugn kväll hemma på fredagen. I lördags städade jag hela lägenheten (inte en dag för tidigt) åkte sen över till mamma och pappa och fick lite mat. På kvällen hamnade jag på Bishops, blev en trevlig kväl med många kära återseenden :)

Hann med att se två filmer under gårdagen. Om sanningen ska fram så var jag tvungen att kolla på en av dem två gånger då jag somnade en halvtimme in i den. :p

Happ då ses vi när vi ses!

Kommentarer
Postat av: Veronica

05,15 kliver jag upp som senast varje dag så jag förstår dig gumman! =)



Var det några bra filmer du kikade på som är värda att rekommenderas?



Klänningen är från Veromoda men säljs över allt där de har ONLY kläder i deras sortiment. Verkar gå som smör i solsken också.. =)



KRAM



2009-09-09 @ 12:55:56
URL: http://justbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0